Hoe werken wij als congresorganisatie

Congresorganisatie CKC Seminars is opgericht in 1993 en in die 25 jaar hebben wij een flinke dosis ervaring in het organiseren van congressen opgebouwd. Inmiddels is ons bedrijf uitgegroeid tot een team van 13 medewerkers. Wij werken met korte communicatielijnen waarin het projectteam nauw met elkaar samenwerkt om de totstandkoming van een congres te realiseren. De cultuur binnen ons bedrijf is informeel en collegiaal. Wij zijn innovatief en creatief binnen onze branche. Naar onze klanten, sprekers, sponsoren en toeleveranciers zijn wij betrouwbaar en zorgvuldig. Wij zeggen wat we doen en doen wat we zeggen. Een klein bedrijf met een grootse uitstraling, waarin wij vanzelfsprekend streven naar een zo hoog mogelijke kwaliteit.

Samen maken wij van uw congres een succes!

Het bedenken en realiseren van een congres vraagt heel veel tijd en ervaring. Wij als PCO (Professionele Congres Organisatie) stellen onze vakkennis en expertise graag ter beschikking en helpen u bij de planning en organisatie van uw congres. Onze medewerkers hebben jarenlange ervaring in het opzetten en organiseren van congressen en kunnen in samenspraak met u een congres realiseren dat geheel is afgestemd op uw wensen en doelstellingen.

Binnen onze congresorganisatie doen wij er alles aan om uw congres tot een succes te maken!

Aan de hand van uw wensen maken wij een voorstel op maat, voorzien van een voorlopige kostenbegroting.

Hier een overzicht van de zaken die wij als congresorganisatie voor u kunnen verzorgen:

Projectmanagement

•  Advisering en begeleiding van het programma
•  Opstellen programma
•  Opstellen brochuretekst
•  Sprekers benaderen
•  Voorbesprekingen organiseren
•  Sprekers begeleiden

Event-identity

•  Gewenste uitstraling / event eigen logo
•  Uniformiteit presentaties
•  Uniformiteit stands / expositie
•  Functioneel entertainment
•  Uit te reiken documentatiemateriaal

Promotie van het congres

•  Drukwerk: vormgeving brochure, brief, envelop
•  Coördinatie directmail-campagne (selecties adresbestanden)
•  Handling mailing
•  Pers en publicatie
•  Internet: eigen site, aanmelden bij andere sites
•  Bijsluiters / advertenties in vakbladen

Sponsoring

•  Acquisitie en logistieke afhandeling sponsoren
•  Facturering

Administratie

•  Registratie
•  Bevestiging
•  Samenstellen documentatiemap
•  Facturering

Accommodatie

•  Uitstraling
•  Zalen
•  Catering
•  Audiovisuele hulpmiddelen

Diversen

•  Badges, documentatiemappen
•  Attentie voor sprekers / honoraria
•  Bloemen
•  Gastvrouwen
•  Standbouw
•  Posters